Indmeldelser

Velkommen til Vedbæk Rideklub, som alle, der rider på Elleslettegård (ejere, parter, skovtursryttere, rideskoleryttere) skal være medlem af.

Det er hesteejerens ansvar, at sørge for at dennes parter er tilmeldt rideklubben. Derudover er det muligt at oprette støttemedlemskaber for venner af VEK: familiemedlemmer, medlemmer, der holder pause eller er stoppet m.fl.

Hvordan bliver jeg medlem?

1. Klik her for at betale din medlemskab af Vedbæk Rideklub.

2. Klik her for at deltage på Rideskolen Elleslettegård

Som en del af Vedbæk Rideklub finder du den hyggelige rideskole på Elleslettegård.

Har du lyst til at gå til ridning, skal du altid starte med at melde dig ind i Vedbæk Rideklub.
Rideskolen tilbyder undervisning for alle niveauer fra ponyridning for nybegyndere og op til meget rutinerede ryttere i både spring og dressur.

Læs mere om ridning på rideskolen HER

Vedbæk Rideklub bruger Klubmodul som administrationssystem til indmeldelser i klubben, betaling for ridehuskort for pensionærer mm.
Brug dette link til når du skal oprette en profil og meldes ind i Vedbæk Rideklub. "Opret profil" finder du til højre på siden.

BEMÆRK: Hver år den 1. januar trækkes beløbet for medlemskab af VEK med forpligtelse til at betale, indtil du er udmeldt. Du kan udmelde dig via klub-modul eller ved at sende en mail til vek.bestyrelse@gmail.com.

Udmeldelse sker ikke automatisk, fordi du stopper med ride undervisning eller som part eller opsiger din bokskontrakt.

Dit medlemskab varer et kalenderår.

Hold i dag

Følg med